• Zestaw mikroskop + teleskop LabZZ MT2

Symbol: GXP-748532
336.49
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu Na zamówienie. 2-3 dni
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty 0
Kurier In Post 0
Orlen Paczka 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier DPD 16.9
Dostępność Mało
EAN 611901504872

Zamówienie telefoniczne: 793912130

Zostaw telefon

Z zestawem Levenhuk LabZZ MT2 na Twoje dziecko czeka bogactwo zapierających dech w piersiach odkryć! W komplecie znajdują się mikroskop biologiczny z zestawem do eksperymentów oraz teleskop refrakcyjny. Przyrządy te charakteryzują się wysokiej jakości układem optycznym, wytrzymałą konstrukcją i wygodą użytkowania. Dołączony do zestawu przewodnik napisany z myślą o najmłodszych odkrywcach jest przyjazny dla użytkownika, a wszystkie informacje w nim zawarte podano w przystępnej formie. Zestaw został zaprojektowany dla dzieci powyżej 6. roku życia. Jednak również nastolatek będzie cieszyć się odkrywaniem nieba i tajemnic mikroświata z zestawem Levenhuk LabZZ MT2.

Teleskop

• Teleskop Levenhuk LabZZ MT2 jest refraktorem, który wykorzystuje soczewki w celu zbierania i skupiania światła. Jego soczewka obiektywowa o średnicy 50 mm pozwala na prowadzenie zarówno obserwacji astronomicznych, jak i ziemskich.
  • Do przyrządu dołączono dwa okulary. Okular H12,5 mm (50x) używany jest podczas obserwacji obiektów astronomicznych, takich jak Księżyc i planety Układu Słonecznego. Z kolei okular prostujący 18 mm (35x) pozwala na uzyskanie bezpośredniego (nieodwróconego i nielustrzanego) obrazu obserwowanego obiektu funkcja ta jest wyjątkowo przydatna podczas obserwacji ziemskich. Okular prostujący może być także wykorzystywany jako mikroskop kieszonkowy o powiększeniu 14x.
  • Teleskop jest zainstalowany na łatwym w użytkowaniu montażu azymutalnym, co pozwala na zmianę pozycji tubusu w poziomie i w pionie. Kompaktowy statyw stołowy zapewnia wyjątkową stabilność przyrządu.

Mikroskop

• Mikroskop Levenhuk LabZZ MT2 zaprojektowano z myślą o obserwacji przezroczystych próbek. W komplecie znajdują się trzy okulary umożliwiające uzyskanie powiększenia 75x, 300x i 900x. Wygodna w użyciu obrotowa głowica pozwala na szybką zmianę aktualnego powiększenia.
  • Aby rozpocząć obserwację, należy umieścić próbkę na stoliku mikroskopu, który znajduje się nad lusterkiem. Jeśli ilość odbijanego przez nie światła jest niewystarczająca, można skorzystać z wbudowanego źródła oświetlenia.
  • Komplet zawiera wszystko, co potrzebne jest do pracy z mikroskopem, a także bogaty zestaw gotowych do użycia preparatów i narzędzia do przygotowywania nowych.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.